Sixt Mega rent - Uputstvo za korisničku aplikaciju

Klikom na svako polje dobićete detaljne informacije.

Aplikaciju je moguće preuzeti putem Play Store-a (Ukoliko posedujete Android telefon) ili na App Store-u (ukoliko posedujete Apple Uređaj). Dalji proces preuzimanja isti je kao i za svaku drugu aplikaciju sa gorepomenutih prodavnica.

Klkni za preuzimanje na Android telefon
Klkni za preuzimanje na iOS uredjaj

Svom nalogu pristupate jednostavnim unosom broja telefona na početnom ekranu. Nakon što unesete broj telefona, na isti će Vam stići šestocifreni verifikacioni kod sa kojim dovršavate drugi korak pristupa.
Nakon unešenog ispravnog koda bićete direktno preusmereni na glavni meni aplikacije.
Takođe, neophodno je da prihvatite korišćenje lokacije Vašeg uređaja.

Sve funkcije aplikacije namenjene su laksoj upotrebi Vašeg vozila u svakodnevnim situacijama.

Funkcije su:
- Prikaz informacija i statistike vozila
- Registracija vozila
- Redovan Servis
- Vanredni Servis
- Pomoć na putu
- Pneumatici
- Šteta / Krađa

Većina funkcija dostupna je jednim klikom sa početnog panela ili glavnog menija.

Korišćenjem aplikacije pomažete lakšem obaveznom praćenju stanja vozila, kao i njegovom održavanju u različitim situacijama. Push notifikacije su tu da Vas podsete na ispunjenje važnih obaveza na vreme.
Sve notifikacije šalju se u definisanom periodu (npr: unos kilometraže od 1-5og u mesecu).
Svaki dan posle 5og u mesecu se računa kao dan kašnjenja i svakodnevno pristižu notifikacije podsećanja.

Svakog meseca, u intervalu od 1og do 5og dana u mesecu, u obavezi ste da prijavite trenutnu kilometražu na vozilu koje koristite. Postupak se vrši u 3 koraka:
1. Klik na dugme “Mesečni unos kilometraže” na glavnom panelu
2. Unos trenutne kilometraže ručno u tekstualno polje, kao i postavljanje fotografije kilometar sata
3. Finalni korak je klik na dugme “unesite kilometražu” kojim potvrđujete unete podatke i ispunjavate svoju mesečnu obavezu do sledećeg ciklusa.

Svaki dan kašnjenja pristižu notifikacije kao podsetnik za unos. Kada pređete u fazu kašnjenja korišćenje aplikacije će biti onemogućeno i biće Vam dozvoljen isključivo unos kilometraže i hitni poziv ka SIXT korisničkoj službi.

Aplikacija Vas na vreme obaveštava putem push notifikacija da se bliži period isteka registracije vozila (30 dana pre isteka registracije). Da biste uspešno odradili ovaj proces, neophodno je da pristupom opciji “Registracija vozila” prođete sledeće korake:

1.Iz liste tehničkih pregleda odaberete tehnički pregled koji Vam odgovara (prikazuju se lokacijski najbliži prema trenutnoj lokaciji).
2.Obavite zakazivanje tehničkog pregleda putem telefona i termin i lokaciju istog unesete u aplikaciju putem dugmeta (Potvrdi termin tehničkog pregleda), nakon čega će vam se u aplikaciji javljati podsetnik sa detaljima zakaznog tehničkog pregleda
3.Nakon urađenog tehničkog pregleda potrebno je da u aplikaciji potvrdite da je tehnički pregled urađen i dobićete obaveštenje gde je potrebno da dostavite dokumentaciju uz mogućnost navođenja putem navigacije vašeg uređaja
4.Nakon što registracija bude završena dobićete obaveštenje da je registracija obnovljena sa adresom preuzimanja dokumenata
5.Zadnji korak nakon preuzimanja nove registracione nalepnice je potvrda da je nova nalepnica Zalepljena.
6.Ukoliko Vam je potrebno ovlašćenje za put u inostranstvo (žuti karton) čekirajte odgovarajući checkboox uz prilaganje fotografije prve strane pasoša

Klijenti koji imaju uključenu uslugu pick up & delivery:
1.Potrebno je da upišete željeni termin tehničkog pregleda
2.Nakon potvrde termina od strane Sixt-a notifikacija se gasi.
3.Nakon preuzimanja registracione nalepnice potrebno je da kroz aplikaciju potvrdite da je nova nalepnica zalepljena
5. Ukoliko vam je potrebno ovlašćenje za put u inostranstvo (žuti karton) čekirajte odgovarajući checkbox uz prilaganje fotografije prve strane pasoša

Napomena za iOS korisnike: neophodno je da instalirate Google kalendar kako bi stizale notifikacije za zakazane termine.

Pristup zakazivanju redovnog servisa vrši se putem klika na dugme “redovan servis” na početnom ekranu aplikacije.
Otvoriće se novi ekran sa listom servisa koji su Vam najbliži (prikaz na mapi) kao i odvojena lista ispod mape gde postoje 3 opcije, a to su:

1. Navigacija od trenutne lokacije - otvara se navigacija ka lokaciji servisa od Vaše trenutne lokacije (Google Maps)
2. Zakaži servis putem telefona (Poziva se servis radi dogovaranja detalja)
3. Potvrdi servis (unosite datum i vreme kada ćete otići na servis kod izabranog servisera)
4. Nakon zakazanog servisa, dobićete podsetnik sa datumom, vremenom i lokacijom zakazanog servisa
5. Nakon urađenog servisa, unosom KM i datuma potvrđujete da je servis na vozilu završen

Napomena za iOS korisnike: neophodno je da instalirate Google kalendar kako bi stizale notifikacije za zakazane termine.

Odabirom ove opcije imate mogućnost da prijavite eventualne kvarove na vašem vozilu
1.Na odgovarajućem polju unosite kratak opis kvara (tipa čuju se kočnice, svetli lampica...) uz upload fotografije kilometar sata
2.Nakon toga kontaktiraće Vas Sixt podrška sa daljim instrukcijama

Klikom na dugme sa početnog ekrana “Pomoć na putu” bićete direktno preusmereni na SIXT korisnički centar radi pružanja momentalne podrške.

Odabirom ove opcije iamte mogućnost da prijavite eventulana oštećenja pneumatika
1.Na odgovarajućem polju unosite kratak opis oštećenja uz upload fotografije oštećene gume
2.Unosite dimenziju i proizvođača pneumatika
Nakon toga kontaktiraće Vas Sixt podrška sa daljim instrukcijama

Odabirom ove opcije imate mogućnost da prijavite štetu ili krađu:
1. Unesite mail adresu na koju želite da vam aplikacija pošalje formu obrasca za prijavu štete
2. Možete iskoristiti i opciju elektronskog popunjavanja obrasca , koji će u tom slučaju stići popunje na upisanu e mail adresu
U oba slučaja, obrazac je neophodno da bude potpisan od strane korisnika i dostavljen na email adresu: stete@sixt.rs
Nakon toga, bićete kontaktirani od strane SIXT-a radi daljih instrukcija